EN

Wij zijn Craftmore, een creative digital agency. Wij ontwerpen en maken merkervaringen die converteren.

Missie

Wij stellen merken in staat hun unieke identiteit tot uitdrukking te brengen door middel van creatief digitaal ontwerp dat hun waarden weerspiegelt en resoneert met hun publiek. Wij geloven dat we, door anders te durven zijn, anderen kunnen inspireren hetzelfde te doen, en dat we samen een wereld kunnen creëren waarin authenticiteit de norm is, en niet de uitzondering.

Ervaring

Floris Derksen
Floris Derksen Creative Director

Floris Derksen is creative director en mede-oprichter van Craftmore. Hij was medeoprichter van het internationaal gerenommeerde digitale bureau One Shoe, dat met succes werd overgenomen door iO in 2020.

Bekend om zijn innovatieve mentaliteit en buitengewone vermogen om strategie, technologie en creativiteit te combineren, heeft Floris zich ontwikkeld tot een prominent leider binnen zijn vakgebied.

Zijn werk is erkend met meer dan 50 prestigieuze prijzen, waaronder meerdere Lovie-, Digital Impact- en DIA-prijzen, waarmee zijn toewijding en grensverleggende aanpak wordt getoond. Floris is momenteel jurylid van de prestigieuze Lovie Awards, Website of the Year Awards en Global Webby Awards.

Floris creëert waardevolle digitale ervaringen die functionaliteit en esthetiek in evenwicht brengen, en levert consequent innovatieve oplossingen die de verwachtingen overtreffen. Zijn visionaire leiderschap blijft de groei van Craftmore stimuleren en de grenzen van het digitale domein verleggen.

Michel van Velde
Michel van Velde sr. Brand Strategist

Michel van Velde is een ervaren merkstrateeg, CEO en medeoprichter van Craftmore. Samen met Floris Derksen was hij medeoprichter van One Shoe, het internationaal erkende creatieve en digitale bureau.

Michels ondernemerschap en strategisch inzicht hebben de indrukwekkende groei en reputatie van het bedrijf sinds de oprichting in 2006 aangestuurd. Hij heeft een cruciale rol gespeeld bij het opbouwen en versterken van de merkidentiteiten van talloze internationale organisaties, waarbij hij zijn diepgaande kennis van de marktdynamiek en het consumentengedrag heeft gebruikt om merken effectief te positioneren.

Als CEO cultiveerde Michel een levendige werkomgeving die talent en innovatie koestert, waardoor One Shoe uitgroeide van een klein creatief team tot een gerespecteerd bureau met meer dan 50 medewerkers. Zijn ondernemersgeest, diepgaande kennis van merkstrategie en meerdere bestuursfuncties hebben hem tot een belangrijke figuur in de digitale en branding-industrie gemaakt, die voortdurend inspireert en innoveert in het steeds veranderende digitale landschap.

Ons Geloof

Brand

Branding is niet alleen maar uitstraling, het is de ziel van een bedrijf, een authentiek verhaal dat het gevoel raakt. Conversie gaat daarentegen over resultaten, het crescendo van een goed verteld verhaal. Wanneer deze twee samen dansen, is het een ballet van zakelijk succes.

Human

Wij ontwerpen voor mensen en spreken de taal van emotie en inclusiviteit.

Ambitious

We zijn ambitieus, we streven er naar om het beste in ons resultaat te bereiken. Wij gaan altijd verder en verleggen grenzen.

Make it work

Wij zijn ontwerpers met verregaande kennis van het digitale landschap. Hierdoor kunnen we innoveren zonder grote risico’s. We maken datgeen wat technologisch mogelijk is.

Craft

We genieten van het maken, creëren en ontwerpen van mooie ervaringen en respecteren het harde werk dat daarvoor nodig is.

People first

Om creativiteit te laten stromen, geloven wij in een omgeving die vriendelijk, open, veilig, leuk en stimulerend is.