EN
Marmot - Madriver Campagne Website
Een digitale merk ervaring voor outdoorliefhebbers
Voor de Europese introductie van Marmot’s nieuwe Mad River-slaapzaklijn creëerden we een volledige B2B-campagne en digitale launch experience. Van concept tot development ontwikkelden we een platform dat niet alleen de technische kwaliteit van de producten benadrukt, maar vooral het gevoel van avontuur en vrijheid dat Marmot definieert. Daarnaast creëerden we divers campagne materiaal en een DM campagne. Met onze creatieve digital design-, 3d animatie- en webdevelopment expertise brachten we met succes een merkervaring tot leven die outdoor retailers en partners inspireerde om de Mad River slaapzakken in grote hoeveelheden in te kopen.

Beleving Staat Centraal

Het ontwerp van de website draait om een naadloze, zintuiglijke gebruikerservaring. Een op maat gemaakte 3D-animatie laat bezoekers de Mad River-slaapzak vanuit elke hoek ontdekken — alsof ze het product zelf vasthebben. In combinatie met sfeervolle fotografie en een intuïtieve interface ontstaat een digitale omgeving waarin de kwaliteit en innovatie van Marmot voelbaar worden.

Herkenbare Digitale Identiteit

We vertaalden de robuuste, herkenbare stijl van Marmot naar een digitale omgeving die dezelfde energie en betrouwbaarheid uitstraalt als het merk zelf. Elk detail, van typografie en kleurgebruik tot fotografie en micro-interacties, hebben we ontworpen om de authenticiteit en outdoor-spirit van Marmot te behouden. Zo blijft de merkervaring consistent en krachtig, van beursvloer tot website.

Technologie

Voor optimale snelheid, flexibiliteit en performance ontwikkelden we de website met Nuxt als front-end framework. Door deze te koppelen aan Storyblok, een krachtig headless CMS, kan het Marmot-team eenvoudig zelf nieuwe pagina’s en contentmodules opbouwen, volledig binnen de grenzen van het design systeem. Zo blijft de site niet alleen razendsnel, maar ook toekomstbestendig en schaalbaar.