EN
Marmot - Precip Campagne Website
Een jas die avontuur mogelijk maakt
Als digitaal bureau hielpen we Marmot met de lancering van hun PreCip-regenjas. De campagne draait om vrijheid in de buitenlucht, ongeacht het weer. Ons digitale ontwerp vertelt een krachtig verhaal dat de functionaliteit en duurzaamheid van de jas direct communiceert.

Gevoel van avontuur visueel centraal

Ons digitale ontwerp richt zich volledig op een meeslepende ervaring die het gevoel van avontuur en de buitenlucht oproept. Met een speciale WebGL 3D-animatie kunnen bezoekers de jas van alle kanten bekijken. Dit, samen met krachtige visuals en duidelijke navigatie, creëert een verhaal dat laat zien waarom deze jas je niet in de steek laat, ongeacht het weer.

Inspiratie, Product en Specificatie

Om de PreCip-campagne te laten slagen, hebben we een zorgvuldige balans gevonden tussen inspiratie, productkenmerken en specificaties. Door ons EASE-model toe te passen, spreken we verschillend bezoekersgedrag aan. Met sterke visuals en product "aesthetics" creëeren we content die de bezoeker direct meeneemt in de beleving. Daarnaast zijn er duidelijke productkenmerken en specificaties te vinden voor de rationele koper. Deze combinatie van emotie en ratio zorgt voor de ideale mix om de bezoeker te betrekken en te overtuigen.

Nuxt en Storyblok

Voor de website hebben we de krachtige combinatie van Nuxt en Storyblok gebruikt. Als modern front-end framework zorgt Nuxt voor een snelle en soepele gebruikerservaring. Storyblok fungeert als een flexibel CMS, wat het mogelijk maakt om zelf eenvoudig nieuwe meertalige content te creëren en te beheren, ideaal voor een snelle lancering van de campagne.