Craftmore creëert Precip Evo Flex campagne voor outdoormerk Marmot

Outdoor merk Marmot heeft de introductie van de nieuwe Precip Evo Flex jassen aangekondigd. Deze Europese B2B-campagne (https://www.precip.marmot.eu/) is door Craftmore ontwikkeld om de introductie van Marmot's nieuwe outdoorjassen, de Precip Evo Flex, te ondersteunen.
Michel van Velde, CEO, over de totstandkoming van de campagne: "Nadat we vorig jaar succesvol een nieuwe slaapzakkenlijn met behulp van 3d animaties hadden geïntroduceerd vroeg Marmot of we wederom de uitdaging aan wilde gaan bij de introductie van de Precip Evo Flux jassen. Net als bij de slaapzakken waren de slaapzakken nog in productie en konden we geen gebruik maken van bestaande assets. Om dit op te lossen, hebben we wederom ervoor gekozen om 3D modellen te creëren op basis van de CAD tekeningen.
De campagne is opgebouwd rondom het thema 'Precipitation Calls'. Een campagne die slecht weer niet als een hindernis positioneert, maar als een uitnodiging. In plaats van binnen te blijven bij regen, nodigt Marmot buitenliefhebbers uit om ervan te genieten. Met Precipitation Calls hebben we elke stortbui omgezet in een signaal om naar buiten te gaan. Zo wordt de regen een "oproep tot avontuur" en het PreCip Evo Flex jack is de oplossing.
De b2b campagne site is opgebouwd op basis van het door Craftmore ontwikkelde EASE model; Experience, Aesthetics, Specifications en Engagement. Floris Derksen, Creative Director; "De Precipitation Calls campagne benadrukt het comfort en de avontuurlijke geest van de nieuwe outdoor jassen, en zet Marmot's vernieuwende b2b approach in de schijnwerpers. Met visueel aantrekkelijke en informatieve content richt de campagne zich op het inspireren van retailers en distributeurs in heel Europa."
Craftmore blijft zich inzetten om hun klanten te helpen bij het realiseren van hun marketing en salesdoelen met authentieke oplossingen en campagnes.